یحیییحیی، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

قند عسل

ماه یازدهم

1393/1/9 13:57
نویسنده : دل آرام
467 بازدید
اشتراک گذاری

شیرینک من!

چیزی نمونده به جز 4 روز که یکسالت تموم بشه، 

همین یک هفته پیش بود که تمام هفت حلقه رو با تشویقهای من و بابابزرگ و دایی و مامان شریفه و بابایی انداختی توی میله، خیلی ذوق کردم، نمیدونی چقدر زیاد

باز توی همین یک هفته در حالی که دیگه از چهار دست و پا رفتنت نا امید بودم و منتظر قدم زدنهای ناتوانت بودم، شروع کردی به چهار دست و پا راه رفتن

دو تا مروارید کوچولو پایین دهن و چهار تا از خوشگلاشو بالا داری 

خدا حفظت کنه کوچولو

خدایا! نادانیهای منو در پرورش و تربیت پسرکم جبران کن، یار و نگهدارش باش، مثل حضرت یحیی دوستش باش.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی درسا
13 فروردین 93 3:00
عزیزم تولدت مبارک انشاالله همیشه سلامت باشی و شاد .... 120 ساله شی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند عسل می باشد