یحیییحیی، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

قند عسل

یکسال و نیمگی

1393/7/28 23:07
نویسنده : دل آرام
387 بازدید
اشتراک گذاری

حدود چهار ماهه که من چیزی برات ننوشتم قند عسلم! 

توی این مدت ما به کیش نقل مکان کردیم. تو حسابی حرف میزنی و تقریبا هر چیزی رو که بشنوی تکرار میکنی، خیلی بامزه و زیبا سعی داری که کلمات رو خیلی درست ادا کنی. حدودا یکماه و نیمه که داری دویدن رو تمرین میکنی و هر روز در این زمینه پیشرفت میکنی. 

عزیز برات یک چارپایه کوچیک خریده که وقتی روی صندلی نشسته تو بری روش و راحت تر بغلت کنه، ولی تو یاد گرفتی و هر جا که بخوای میزاریش و میری روش و مشغول فضولی میشیبغل 

یاد گرفتی که بغل کنی و من و محمدجواد رو از همه بیشتر بغل میکنیبغل

یاد گرفتی که محمدجواد رو بزنی (عزیزم) و دیگه وقتی میخواد تو رو بزنه کمتر گریه میکنی. این که از خودت دفاع میکنی خوبه ولی کلا دوست ندارم قلدر بشی.

دیگه کشف کردم که خوب حسودی، خندونک فاطمه دخترداییه سه هفته ایتو وقتی من بغل میکنم میزنیش طفلکو، دفعه ی اول که گریه هم کردی. قند عسلم با خواهر یا برادرت این کارا رو نکنیامحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند عسل می باشد