یحیییحیی، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

قند عسل

رشد من و تو

1392/10/23 23:06
نویسنده : دل آرام
446 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلم! 

وجودِ تو دنیایِ جدید بروی من باز کرده، شاید این حرف برای غیرِ مادران کلیشه به نظر بیاید، اما کسی که مادر شده است میفهمد که این حرف حقیقتِ محض است. از آغازین روزهایی که بار تو را گرفتم، آن همه تغییرات در جسم و روانم برایم منحصربفرد و شگفتی آفرین بود. 

لحظه ی تولدت خواستنی ترین لحظه ی زندگیم بود و هنوز هر از گاهی دلم میخواهد ایکاش میشد آن مزه را دوباره احساس میکردم، دقیقا همان لحظه را با تو که روی سینه ام بودی و گریه میکردی و من دستان و چشمان و موهای غرق به خونت را سانتی متر به سانتی متر از نظر میگذراندم. 

و حالا که روز به روز شیرینتر و خواستنی تر میشوی، هر کودک یا هر موجودِ ناتوانِ بی زبانی را که می بینم با خودم میگویم که این هم مثل یحیی ِ من! محبتش به دلم می افتد و دلم برایش غنج می رود. و این احساس را مدیون تو هستم عزیزم. 

عزیزکم! دوستت دارم، میخواهمت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

sedi
26 دی 92 9:13
خواهر جونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند عسل می باشد